20. marts 2015

Forår og kontrol

Jeg er nok ikke den eneste, som har grinet med når snakkes om influenza - og om mandeudgaven, som er særlig slem. Til orientering er den godt nok slem, når nu jeg har prøvet den selv! Her 3 uger efter hoster jeg stadig og har brug for en eftermiddagslur i lænestolen efter arbejde.

Jeg har været til kontrol hos onkologen. Det er altid urovækkende og dejligt, når det er vel overstået. Slut med Letrozol efter 5 års behandling. Nu er det 5½ år siden at jeg fik fjernet mit venstre bryst og alle lymferne. Det var dengang jeg lavede "min indre tiger 1".

Det er en voldsom og stor quilt, og i dag står den på lager inde på syværelset og i stedet hænger "min indre tiger 2" på væggen.
Også lige et gensyn med den

Dejlig med forår. Det er en skøn årstid.
KH Lisbeth

2 kommentarer:

  1. Nej for nogle skønne tigere, hvor stor er den indre nr. 1? Er det ikke lidt synd den bare står på lager, er vild med det udtryk du får frem i den, ville gerne se i virkeligheden, men kan jo se at vi bor i hver sin ende af landet, så det må blive ved at følge dig her på bloggen. Hav en god påske er spændt på at se det videre forløb med din nye valmuequilt. Knus Susanne

    SvarSlet
  2. Hej Susanne.
    Tusind tak for din dejlige kommentar. Begge tigerquilterne er 60 x 70 cm.
    Herligt at du har lyst til at følge mig.
    God påske til dig.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet

Mange tak for dit besøg og kommentar