8. februar 2015

Så kom der lige en ny udgave

Dette krammedyr er også lavet ud af rester fra skabet. Denne gang er det den ternet grønne flonel, som blev valgt til kroppen, og så ændrede den karakter og mindede mig om jætten Quark fra Valhalla, så derfor har den fået 2 tænder og underbid.
og en lille lomme bagpå
og et billede mere
Stadigvæk rester fra skabet - hvor er det dejligt, at få nogle af dem brugt - og tænk de er faktisk "gratis", da de jo forlængst er betalt og afskrevet på tidligere syede ting, som trøjer og hjemmebukser.

Jeg synes, at de er sjove at sy.
Som jeg tidligere har skrevet om i tidligere indlæg er det Lisa og Siri, som var inspirationskilde til min udgave af krammedyr.
og jeg blev da også så glad, da jeg i dag kunne læse nyt indlæg på Lisas blog, hvor hun viser et par af mine krammedyr frem, og henviste til min blog.

God søndag
KH Lisbeth

1 kommentar:

Mange tak for dit besøg og kommentar