18. august 2014

Valmuequilt - færdig

I går blev jeg færdig med at trådmale/quilte min valmuequilt, dog var det for mørkt til, at jeg kunne tage et godt billede af den. Jeg er glad og tilpas med resultatet.

og en enkelt detalje 

Dog mangler jeg erfaring i, at tage gode billeder eller måske et stativ og ekstra lyskilder.
Generelt synes jeg dog, at quilts skal ses i virkeligheden.

Har du fået lyst og mod på at sy en valmuequilt, så husk at linke til min blog eller send en mail.
Har du lyst til at se mine andre billedquilts, så klik på Billedquilt under etiketter i højre side af min blog, så kommer de allesammen efter hinanden. Ialt 16 indlæg er der om mine billedquilts.

Det er altid noget særligt, at blive færdig, og jeg vil blive superglad for kommentarer enten i kommentarfeldet eller på mail lisbethmadsenhj (snabel a) gmail.com
God sensommer derude
KH Lisbeth

4 kommentarer:

  1. Åå ... for en skjønn valmuequilt!! Et bilde man blir glad av å se på. Gratulerer med at den er ferdig! :)
    Ha en fin uke! :)
    Klem fra Lisa

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lisa. Det r dejligt at have den færdig.
      Også god uge til dig.
      KH Lisbeth

      Slet
  2. Den er meget flot. Den kan du godt være tilfreds med.

    SvarSlet

Mange tak for dit besøg og kommentar