24. august 2014

Den rigtige plads til valmuequilten

Medens jeg syede valmuequilten kom jeg til at tænke på, hvor den skulle hænge. Svaret den gang blev soveværelset, men nu har den i stedet fået plads inde i stuen, hvor der tidligere hang en Bargello-quilt. Den kommer nu til at hænge i soveværelset.

I sommerferien kom vi forbi en butik med 50% rabat på stofferne. Jeg/vi kiggede lidt og var da også inde i butikken for at se og føle, om der var noget stof, som jeg slet ikke kunne undvære. Vi gik videre uden at købe noget, og imens fandt jeg ud af, at jeg var nødt til at købe det blå ridderstof - dog uden at vide til hvad - men det var lidt fint og glade tegninger.
Butikejeren morede sig lidt, da vi kom igen og sagde til afsked "kom endelig tilbage igen".
Nu er noget af det blevet syet op til ærteposer.

Jeg havde kun plastgranulat hjemme til 3 ærteposer. 
Jeg lavede en hel serie, nu jeg var i gang også en lille serie med Kitty Cat stof.
KH Lisbeth

2 kommentarer:

  1. Hej Lisbeth.
    Du har da fundet en særdeles fin plads til valmuerne. Det ser brand-godt ud.
    Mange hilsner Kirsten

    SvarSlet
  2. Veldig koselig plass du har funnet til din flotte valmuequilt! Det lyser opp plassen. Så fine erteposer, i et søtt stoff og i et tøft stoff. :)

    SvarSlet

Mange tak for dit besøg og kommentar