19. december 2013

Små hurtige juledækkeservietter

Jeg har igen stået på hovedet i min skuffe med julestoffer, og hvad fandt jeg. Dejlige næsten nye stoffer, som min kære svigerinde forærede mig i sommers, og de passer perfekt til små dækkeservietter, som er rigtig julede - se lige her


Jeg har selv været i gang med at lave skråbånd - også af stof fra lager ;-)


Dækkeservietterne bliver ikke helt ens, men det synes jeg ikke gør noget. Jeg har ikke fået taget billede af bagsiden, som også er stof fra lager og som fyld tynd volumenvlies og quiltet med en gylden tråd fra Stof og Stil. Faktisk er jeg blevet meget glad for deres tråd (og dette indlæg er ikke sponsoret) dels har de en fin glans, glat og stærk og er meget rimelige i pris. 

Ud af stofstykket blev der 4 dækkeservietter ialt.
Tak fordi du kiggede forbi.

Kh Lisbeth



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for dit besøg og kommentar