1. juni 2013

Serieproduktion af bløde sybokse

Så fik jeg syet kanter, lynlåse og stropper på de små bløde sybokse - en lille serieproduktion
inspireret af Karen Ekmann om brug af stofrester, og Maria Harrits som på hendes blog har en flot forklaring og billeder af, hvordan hun syr bløde sybokse.

I dag har det været det flotteste sommervejr her, ligesom for 5 år siden - for da blev jeg indlagt akut på grund af en blodprop i hjernen, som gav dobbeltsyn. Heldigvis var det forbigående, og jeg kan nøjes med forebyggende medicin.

Jeg har fået plantet de forspirrede Tagetes ud i haven. Nu kan vi så afvente og se hvilke farver de får, da frøene er købt uden angivelse af farve, men uanset farve - er jeg sikker på, at de vil lyse op i haven.

God søndag derude.
kh Lisbeth

1 kommentar:

  1. Dine bløde bokse er blevet vældig fine. En flot måde at anvende rester på.
    Ja, hende Karen Ekmann :-) er vildt inspirerende at høre og se. Jeg husker, hvor tændt jeg var, da jeg havde set og hørt hende.

    SvarSlet

Mange tak for dit besøg og kommentar