21. november 2012

Punge eller mobil-etui

Jeg er bliver ved med at sy forskellige punge/mobil-etui, eller hvad de nu kan anvendes til. Små hyggelige syarbejder. Denne gang har jeg købt 2 mønstre på internettet hos http://www.michellepatterns.com/ og det er mønstre i 1:1 med god syvejledning og fotos.
Her er så resultatet.
Dette mønster hedder Pleated Pouch:
opsyet i almindelige patchworkstoffer.

Og et mønster kaldet Basic Wallet med 2 rum:

Denne er syet i en lidt kraftig vævet bomuldstof (møbelstof, tror jeg) og almindelig patchworkstof som foer. Til denne pung valgte jeg lidt tykkere fyld end jeg brugte ved Pleated Pouch og valgte at quilte foeret og fyldet inden sammen syningen, for at den ikke skulle blive for puffet.

Hilsen Lisbeth

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for dit besøg og kommentar