15. august 2012

Latyrus og flytterod i syværelset

Vi har de skønneste latyrus i haven, og de lyser op i det dejlige august sommervejr,


og så dufter de så dejligt af sommer og sol.


Indendøre hersker der vild kaos i vores tidligere soveværelse, da vi er blevet enige om at mit gamle syværelse og soveværelse skal bytte plads. Soveværelset er på plads, men det er nu også mere overskueligt at få på plads. Jeg får et større og sydvendt syværelse. Soveværelset er nu mod vest, og der er meget varmt hele eftermiddagen, og det er normalt der, at jeg vil kunne sy. Der har bestemt ikke været meget aktivitet derinde i lang tid, og det skyldes nok ikke kun solindfaldet!

Måske er det en god ting at få alle ting flyttet omkring og støvet af. Der er mange gode ting og sager, som jeg også næsten havde glemt, at jeg havde, og der er bestemt materialer nok til mange gode projekter. Noget er rent guld og andet har jeg bare gemt, da det er for godt til at smide væk. Så nu håber jeg, at syglæden vender tilbage i de nye omgivelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for dit besøg og kommentar