5. august 2012

En blød boks igen

Jeg er blevet så glad for at sy små bløde bokse (som jeg har lært på Marias blog), og lur mig nogle er helt gratis at sy! - da de bliver syet af rester, så stoffet er afskrevet, som Karen Ekmann så herligt påpeger i hendes fordrag. I begyndelsen var det af nød og som genoptræning af min arm og skulder, at jeg syede dem, da jeg ikke kunne holde til at sidde for længe ved symaskinen af gangen. Nu gør jeg det fordi det er ren hygge, og så dejligt at have en værtindegave på lager.
Denne lille boks er syet i Balistoffer



og lige et kig inden i boksen


Et dilemma kan der opstå, når jeg bliver spurgt, om jeg vil sælge én! Jeg har så svært ved at prissætte mine ting og vil hellere give dem væk. Kender du det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for dit besøg og kommentar